První týden v měsíci březnu jsme pro děti měli připravenou Eskymáckou (Inuitskou) výzvu. Celým týdnem nás provázel eskymák Nanuk a jeho liščí kamarádka Tunissut. V pondělí jsme si s dětmi povídali o inuitských (slunečních) brýlích, měly i možnost si inuitské brýle vyrobit. V úterý jsme šli na vycházku do přírody a stavěli jsme inuitské kamenné stavby, které sloužily k označení tábořiště, také varovaly před nebezpečím, nebo sloužily jako posvátná místa. Ve středu jsme si s dětmi povídali o šamanech a amuletech, které nosili. Amulety se vyráběly např. z větviček, které nositeli přinesly zdraví, nebo z peříček, které přinesly svobodu, nebo se použil medvědí dráp, který přinesl medvědí sílu. Děti, které chtěly, si mohly nějaký amulet najít a přivázat na šňůrku. Také jsme si zahráli živé pexeso na téma zvířata ze severního pólu. Ve čtvrtek jsme si nakreslili obrázek Nanuka a Tunissut. Poslední den v pátek nás čekala poslední výzva a to vyluštit, co znamená jméno Tunissut, nakonec jsme vyluštili, že znamená DAR.
Druhý týden v březnu jsme si užívali jarní prázdniny. Dále jsme v měsíci březnu často chodili s dětmi do tělocvičny, na hřiště a do lesa a konečně si užívali teplejšího počasí. Na hřišti jsme hráli různé hry, nejčastěji však fotbal. V lese jsme si zahráli šipkovanou s obrázky lesních zvířat. Také jsme pozorovali přírodu dalekohledem, lupou a stavěli jsme domečky pro skřítky. Nezapomněli jsme ani na školní zahradu, kterou jsme probudili ze zimního spánku a připravili ji na přicházející jaro.
Mimo jiné jsme s dětmi připravovali i občerstvení (jednohubky a štrúdl) pro předškoláky, kteří měli možnost se za námi přijít podívat na den otevřených dveří.
Fotogalerie zde.